Přihlášení do Školy Online
Vážení rodiče,
pokud máte problémy s přihlášením do Školy Online, předáváme Vám informace, které jsme k tomuto tématu obdrželi:
Škola Online eviduje zvýšený problém s přihlášením do aplikace prostřednictvím webových stránek. Konkrétně se jedná o problém s nefunkčním tlačítkem „Přihlásit“ v pravém horním rohu stránek.
Aby bylo možné tento problém vyřešit, je potřeba, aby uživatelé vymazali mezipaměť svých prohlížečů.
V případě, že na webu www.skolaonline.cz nemáte funkční tlačítko „Přihlásit“, postupujte podle následujících kroků:
Google Chrome:
- Klikněte na symbol se třemi tečkami v pravém horním rohu prohlížeče a vyberte „Nastavení“.
- V levém menu vyberte „Ochrana zabezpečení a soukromí“.
- Vyberte možnost „Cookie a data stránek“.
- V dialogovém okně zaškrtněte „Obrázky a soubory v mezipaměti“. Časový rozsah pro vymazání zvolte alespoň „posledních 7 dní“ a klikněte na „Vymazat data“.
- Zkuste se znovu přihlásit kliknutím na tlačítko „Přihlásit“.
Microsoft Edge:
- Klikněte na symbol se třemi tečkami v pravém horním rohu prohlížeče a vyberte „Nastavení“.
- V levém menu vyberte „Ochrana osobních údajů vyhledávání a služby“.
- V části Odstranit údaje o procházení klikněte na „Zvolit položky k vymazání“.
- V dialogovém okně zaškrtněte „Obrázky a soubory uložené v mezipaměti“. Časový rozsah pro vymazání zvolte alespoň „posledních 7 dní“. Klikněte na „Vymazat data“.
- Zkuste se znovu přihlásit kliknutím na tlačítko „Přihlásit“.
Modzila Firefox:
- Klikněte na symbol se třemi čárkami v pravém horním rohu prohlížeče a vyberte „Nastavení“.
- V levém menu vyberte „Soukromí a zabezpečení“.
- V části Cookies a data stránek klikněte na „Vymazat data“.
- V dialogovém okně zaškrtněte volbu „Mezipaměť webových stránek“ a klikněte na „Vymazat“.
- Zkuste se znovu přihlásit kliknutím na tlačítko „Přihlásit“.
Omlouváme se za způsobené komplikace a velmi děkujeme za trpělivost a pochopení.
Vaše Škola Online.